Hvordan vinne på håndballspill

Selv om det er mye brukt i skoler og idrettsklasser, er panoramabildet av profesjonell håndball svært lite og vises sjelden på spanske sports nyheter.

Til tross for dette har spansk håndball allerede oppnådd flotte resultater, som søramerikansk mester med herrelaget og verdensmester med damelaget.

I håndball for menn er regjerende verdensmester Danmark, mens i håndball for kvinner er det Nederland som er regjerende verdensmester.

Spilleregler for håndball idrett

I håndballspiller to lag med 7 spillere hver på en futsallignende bane. Spillet er helt inn i to ganger på 30 minutter haver, med to dommer på banen, en på hver side.

Lagmedlemmet kan ta 3 skritt mens han holder ballen, hvoretter de absolutt må spiller ballen eller prøve å score, med mindre spillere spretter ballen til bakken under bevegelse.

I håndball er det kun keeper som kan gå inn i straffefeltet, bortsett fra straffespark, men spilleren kan hoppe inn i straffefeltet ved forsøk på å score så lenge hoppet starter utenfor straffefeltet.

For å satse på håndball er det nødvendig å velge en bookmaker som dekker denne sporten over hele verden, for i Spania finner du knapt noen dekning av denne sporten.

Et av de beste husene i verden er 20Bet, som også er en av de største spanske leverandørene på sin plattform. For å tippe på håndball går du bare til 20Bet så finner du enkelt håndball i sports listen til venstre på skjermen.

Det mest lovende spillmarkedet er over og under markedet.

For at Over skal lykkes, må du score minst 58 mål i spillet. For at Under skal lykkes, må spillet ha totalt 57 poeng.

Det er også mulig å satse på antall mål hvert lag scorer. Som et eksempel kan vi se om Bosnias odds er 26,5 mål mens Frankrikes odds er 31,5. Dette er fordi Frankrike er favoritter til å score flere mål.

Both Teams to Score-markedet er veldig populært i fotballspill og det er også mulighet for å satse på håndball, dog med flere mål som grunnlag. Dette gjelder også veddemålet på «Begge lag har scoret 20 og 25 mål».